+ 86 0731-89837621

EN
All Categories

Project

Project

D-pantolactone hè un intermediu chirale impurtante per a sintesi di a serie d'acidu D-pantotenicu. Hè principalmente adupratu per a sintesi di l'acidu pantotenicu (vitamina B5) o sal di calciu, D-pantenol (vitamina B5), D-pantoetilamina è altri prudutti.

A nostra sucità adopta i miccanisimi genetichi microbiotici autosviluppati L-lactonohydrolase chì producenu batterie è tecnulugia di prucedimentu preliminari è tecnulugia di preparazione di l'immobilizata, è prepara a D-pantolactone per a seguente strada per preparà pantotate D-calciu:


Attraversu quasi un annu di sviluppu tecnologicu è ottimisazione di processi, a fermentazione à alta densità hè attualmente usata in u sistema di espressione E. coli, è l'attività di fermentazione pò righjunghje 15000 U / L, è una estrazione, purificazione, mudificazione è immobilizzazione di enzimi stabile è affidabile a linea sò determinate. U liquidu enzimaticu hà una alta purità, alta attività di immobilizazione, bona forza, bona prestazione di filtrazione, alta efficienza in u prucessu di preparazione enzimatica di D-pantolactone, prucessu simplice è una bona qualità di produttu. Per mezu di l'ottimisazione di a tecnulugia di preparazione per l'introduzione di i trasportatori immobilizati, a tecnulugia di preparazione di i traspurtadori hà ancu fattu avanzate significativu in u prucessu è i costi. Attraversu a prova di picculu è mediu, l'attività di immobilizazione pò ghjunghje à più di 100U / g, è u batch di cunversione di u ciclu pò esse calculatu finu à circa 100 lotti secondu u ritimu di decadenza di l'attività di l'enzima.